عفوا يجب عليك الاشتراك بصفحتنا على الفيسبوك أولا

64
حل صغير لمشكلة ظهور المربعات فى أوبيرا .. وعدم قرائته للغه العربيه ....!!!!

مرحباااااااااااا يا زورنااااا الكرااااام طبعا نااااااس كتيـــــــــــــــر مننا قابلت مشكلة ظهرووور مربعاااات فى الاوبيرا العربى أو بكل أختصار أن الاوبيرا مش بيقرى العربى طب وايه الحل .....؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بكل بساطه الحل انك هتثبت البرنامج ده لو موبيلك نوكيا جيل تانى زى N70 تحميل برنامج أصلاح الخطوط للجيل الثانى ولو موبيلك جيل تالت زى نوكيا N73 حمل البرنامج ده تحميل برنامج أصلاح الخطوط للجيل الثالث اتمنى الحل يعجبكم وعاوز اشوف الكومنتات بتاعتكم أجمل تحياتى جوجو اللى هو قرصان :D

أشترك فى صفحة مدونة بلوشى | عيش الـ ع ـنت ببلاش على فيسبوك ليصلك الموضوعات الجديدة

www.facebook.com/BlOooShiblog






---------- بلوشى ----------


64 تعليقات:

غير معرف يقول...

المربعات لسه ذى ما هى

ahmed_farghail يقول...

مشكووووووووووووووووووووووووووور يا جوجو

غير معرف يقول...

رائع ..... شكراً جزيلاً

غير معرف يقول...

مفيش .jar للـسامسونج ستار ؟

غير معرف يقول...

شغال وتمام بس لازم تقفل العده وتفتحها تاني وشكرايادكتور بلوشي

غير معرف يقول...

لسة بردة زي ماهيا ياريت تنزل برنامج جديد

غير معرف يقول...

شكرااااااااااا يا كبير

غير معرف يقول...

الواحد مش عارف يقولك إيه شكرررررررررررررررررررراً

abdoforda يقول...

يا شباب بعد ما تثبت البرنامج اقفل الموبيل وافتحه تانى
وبأذن الله هتشتغل
مع تحيات : abdoforda

hemaaaaaaaaaaaaa يقول...

لسة زى ماهى مارحتش ياريت ماتكتبش حاجة قبل ماتجربها

غير معرف يقول...

تمام يا جامد_أنا معايا ‏ ‏N ‎70‎ ‎‏ واشتغل زي الفل

مصطفي احمد يقول...

الف0شكرياجوجو_بس للأسف _عند التثبيت_ يظهرخطأ في الشهاده_اتصل بمورد التطبيق_موبيلى n73

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا عارف ان الموضوع اللى هكلم فى ملوش علاقة باوبرا او الخطوط البيضة
انا عندى usb من انصالات و اتخنقت من السرعة البطيئة
انا التحميل عندى باالبايت مش بالكيلو انا بقعد ربع ساعة احمل ميجا واحدة يا ريت حد يرد عليا سلام

غير معرف يقول...

meya meya lazm t2flo el3da wtft7oha ya shbab

غير معرف يقول...

مشكوووووور على جهدك يا جوجو :‎)‎

غير معرف يقول...

مشكوووووور على جهدك يا جوجو d:d:

غير معرف يقول...

الكونكشن مش شغال في اليور فريدم يا استاذ قرصان بعد ماكان شغال ياتري ايه المشكله ياكبير وايه الحل ياجوجو باشا

غير معرف يقول...

اولا شكرا جدا علي افكارك الجميله دي ثانيا لو انا عاوز ارجع تاني للفونت الاولاني اعمل اية

غير معرف يقول...

انا نزلته والجهاز مش راضي يفتح من سعتها

وجايب شاشه بيضا !!!

افتحه ااجهاز اذاااااااااي والحل ايه ؟؟؟؟

جهازي 6630

غير معرف يقول...

متشــــــــكرين

غير معرف يقول...

بالنسبة للكومنت رقم 13 أنا معايا الطريقة الي تخلي فلاشة اتصالات ‏3G‏ يعني جيل ثالث يعني بسرعة ‏100 كيلو بايت يعني سريعة جدا يعني اكتبلي ايميلك علي الياهو أو ياريت النيمبز

Mr\Moaz يقول...

السلام عليكم
اولا الاخ اللى بيحمل بالبايت حاجه من اتنين اولا شبكه بطيئه edge مثلا وده حلها سهل انك تنقل الجهاز جمب شباك بلكونه بتاع
او انك فى مشترك فى شركه نصابه اصدى موبينيل وفى سياسة الاستخدام وبتحمل من موقع تعبان
الاخ اللى عنده الفريدوم مش شغال وربنا انا مدخله حتى تلك اللحظه لخمسين واحد وربنا يشهد وهما يشهده واغلبيتهم فى هزه المدونه ده ايميلى onlystrongboy@yahoo.com
ولو لقتنى مش فاتح هتلاقى رقمى مسجله عليه
مع تحيات Mr\Moaz

LOVE STORY يقول...

طب انا معايا اوبرا سيمبيان بتاعه الاستاذ كريم وحيد ودي بتقرا عربي عادي بس في الكتابه بتكتب الحروف بالمقلوب والاسماء العربي في الإشارات المرجعيه برضو بتكون بالمقلوب
اسطب البرنامج ده ولا لا
شكرا
محمد جمال محب

غير معرف يقول...

يابا الحج عايزين حاجه للسامسونج بالله عليك

غير معرف يقول...

ده لأوبرا جافا ولا سيمبيان؟

Ghostknight يقول...

الف شكر على الموضوع طبعا
وشكرا خاص للبشمهندس معاذ على مجهوده فى مساعده الاعضاء
كان ليا طلب صغير للى يعرف
انا شغال باليورفريدم بس السرعه عايز اعليها شويه
الداونلود والابلود كمان يا رييت
يا رييت الرد بسرعه يا جماعه
kalifornia_asl@yahoo.com
0148364588
والف شكر ....

غير معرف يقول...

aboeldardaa@yahoo.com و تشكرا جدا انك ردت عليا

غير معرف يقول...

انا اللى كتبت comment 13 و ايميلى هو aboeldardaa@yahoo.com و شكر ا انك ردت عليا الصراحة السرعة عندة بالبايت و انا عندى فلاشة اتصالات

غير معرف يقول...

بجد يامعز انتا انسان محترم جدا وبتهتم بزوار المدونه وتلبية طلباتهم وكان عندي استفسار هوا في يور فريدم فودا فون

غير معرف يقول...

بالنسبة للأخ عبده معلش ما كنتش فاضي خالص امبارح باذن الله النهاردة هبعتلك الطريقة أوبكرة بالكتير معلش

تحياتي ‏Mid099@kemo93.hexat.com‏

غير معرف يقول...

شكرا على المواضيح الجميلة دى بس انا عندى طلب صغير ويريت تقولى انا عندى فلاشة اتصلات mf100 بس بطيئ جدا فى التحميل وعاوز ازود سرعتها ازودها ازاى بس هية شغالة بالباقة الشهرية عادى مش ببلاش ويرت تقولى اشغلها ببلاش ازاى وشكرا ودة ايميلى m_maikl_m@yahoo.com

غير معرف يقول...

مشكور بسي انا معايا n70 ومفهاش تحميل كل ما اجي احمل ميقول لي التحميل صفر وميحملشي ياريت الاقي عند حضراتكو اي حل

غير معرف يقول...

انا معايا موبايل n70 ومش راضي يحمل ابدا ببرنامج اوبرا ميني وكل ما اجي انزل اي حاجه يقول تنزيل الملف ياريت تشوفوا لي حل ودا ايميلي
new_star8@yahoo.com

غير معرف يقول...

بالنسبة للكومنت رقم 19 صاحب جهاز 6630

في عندك حلين
1:- اعمل سوفت وير للجهاز
2:- اعمل فورمات كامل للعدة بالضغط علي ( 3 + نجمة + زرار الإتصال + زرار الباور ) وهو مقفول مع بعض لحد لما يفتح
وشكرا.

غير معرف يقول...

انا عندي الجهاز كله خطه اتغير اعمل ايه عشان ارجعه تاني

غير معرف يقول...

انا نزلتة واشتغل بس غيرلى خط الجهاز كلة وانا عاوز ارجعة زى الاول ومش عارف .ارجو الرد باالله عليك

غير معرف يقول...

هو محدش عاد بيرود لية يا جدعان

غير معرف يقول...

ممكن مساعده من الاعضاء بخصوص شهادة الموبايل

غير معرف يقول...

الملف مانفعش حتى بعد ما قفلت الموبايل وفتحته تانى لسه المشكلة موجودة

غير معرف يقول...

عاوز حل للشهاده ارجو الافاده شكرآ ع موضوعات البلوشية الجامده

Negm, يقول...

اريد حل ؟ عاوز برنامج كسر حماية ل عده ان 73

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا عمار و انا السرعة عندى بالبايت وقلتلكم الموضوع دة واحد رد عليا قلى اكتبلى ايميلك كتبتو و محدش حد رد فيا ريت حد يساعدنى
الايميل aboeldardaa@yahoo.com
aboeldardaa@gmail.com

akram akh يقول...

انا معاى موبايل جيل خامس والبرنامج دايما ثقول فشل التصتيب. ياترى ليها حل

غير معرف يقول...

ياجماعه بصوا انا اتلسعت من برنامج تغيير الخطوط ده وغرمني 35 جنية سوفت وبلاك للموبايل

غير معرف يقول...

يا جماعه مين عنده طريقة زياده سرغه اللمودم ياريت يقولنا عليها عشان كلنا نستفيد

غير معرف يقول...

الف شكر يا عم بلوشى و الله مش عارفين من غيرك كنا هنعمل ايه

غير معرف يقول...

سلام عليكم انا عمار و انا السرعة عندى بالبايت وقلتلكم الموضوع دة واحد رد عليا قلى اكتبلى ايميلك كتبتو و محدش حد رد فيا ريت حد يساعدنى
الايميل aboeldardaa@yahoo.com
aboeldardaa@gmail.com

غير معرف يقول...

طيب وبعدين نعمل أيه في موبيل 6630 الي المشكلة في مش أتحلت ولما بقفل الموبيل وأجي أفتحه تاني لازم أفرمت الجهاز وبالتالي البرنامج بيتمسح والمشكله زي ما هي

غير معرف يقول...

شكرا يا جوجو ...بس أحنا عايزين مواضيع جديدة وحصرية مش موجودة في أي منتدي وتطوير المدونة

غير معرف يقول...

باااااجوج باشا ممكن سيدتك تفتينى فى الموضع دة حضرتك انا حملت ىالبرنامج وبعدين سيدتك غير خط الموبيل كله وانا عوز اشيل البرنمج موش بيتشا انا عوز اشيل البرنامج ياااجوج شكرا على مجهوداتك

غير معرف يقول...

أنا ما ضبط معاي وش الحل

saafan يقول...

سطبوا الخط دا ورسترو الجهاز دا بالنسبة للموبايلات لغاية n70 البرنامج sis
http://www.mediafire.com/?ed1n02yroaq2gh2

غير معرف يقول...

مش شغااااااااااااااااال ياريت تشوفوا واحد غيرة

غير معرف يقول...

اعمل ايه عشان اشيل السيت اب اجي اشيله "التطبيق مفتوح"

غير معرف يقول...

انت برنسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

AMR BENZ يقول...

أنا عندي الحل للغه العربيه و تشتغل على جميع الاجهزه فقط ادخل على هذا الرابط و نزل opera mini 6 الجديد هاندلر و هو يدعم العربيه بالكامل بدون اخطاء وعن تجربه شخصيه
http://www.mediafire.com/?tcdrwvuvpvdk4tq

غير معرف يقول...

انا عندى طلب صغير ويريت تقولى انا عندى فلاشة اتصلات mf100 بس بطيئ جدا فى التحميل وعاوز ازود سرعتها ازودها ازاى بس هية شغالة بالباقة الشهرية عادى مش ببلاش ويرت تقولى اشغلها ببلاش ازاى وشكرا ودة ايميلى hani_refat@yahoo.com

غير معرف يقول...

thanx 4 ur active
plz . I want 2 back up normal font .
how !!!!

غير معرف يقول...

Feh brnamg esmo . . . Font remover . . . Yrg3 al lo3'a al asasya ll ghaz . . . 7awlo tnzlo w dos 3la al aykona bta3to b3d matstbo w hwa hy7zf al 5t ely et8yr 3ndk bs b3d ma trstr al ghaz . . . . Al brnamg mwgod 3la net esmo tany font remover

غير معرف يقول...

مش عارف امسح هذا البرنامج فى n70

غير معرف يقول...

انا ستبت البرنامج على n70 بس مش عارف اشيله ومش باين مع على مدير التطبيقات

غير معرف يقول...

الف شكر يا بلوشى شغال على موبيل 72 زى الفل بس استيل الخط فى الجهاز اتغير وانا عاوز ارجعة لاصلة اعمل ؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

6630 لو حطيت عليه البرنامج دة لازم يتفرمت بعدها :@

ستائر الحمامي يقول...

انا ماطلع عندي البرنامج الرابط غير صالح ياريت رابط شغل او اسم البرنامج كرمال حملو جهازي نوكيا e52