عفوا يجب عليك الاشتراك بصفحتنا على الفيسبوك أولا

137
Bolt.Ucweb,Mig33,Ebuddy كله شغال ببلاش على إتصالات..

بسم الله الرحمن الرحيم
و ما زال مشوار الحصريات مستمر..
 و النهارده جايبلكوا أربع برامج مهمة لأغلب الناس أهمهم برنامج بولت Bolt handler و دا متصفح لرائع للموبيل بتقدر تشغل منه فيديوهات ع الموبيل و بالذات الناس المهتمة باليوتيوب youtube و طبعآ كله ببلاش..
و كمان الناس اللى مشتغلتش معاهم النسخ السابقة من Ebuddy و Mig33 جبتلهم نسختين جداد أن شاء الله يشتغلوا معاهم
بالإضافة لنسخة هاندلر للمتصفح الرائع Ucweb ..
الأول هنحمل البرامج بالضغط على إسم البرنامج

.
.
.

أو ممكن تحميل البرامج الأربعة مجمعه فى ملف واحد
بعد ما حملنا البرامج نيجى بقى لإعدادت صفحة الهاندلر
هتسطب البرامج عادى جدآ على موبيلك و بعد ما تفتح أى برنامج هتظهرلك صفحة الهاندلر هتكتب فيها الإعدادت دى..

Mig33 handler
front query : mobile.etisalat.com.eg
http proxy or host : 74.217.68.1

Ebuddy handler
front query : mobile.etisalat.com.eg
http proxy or host : 64.34.200.37

Bolt handler
front query : mobile.etisalat.com.eg
http proxy or host : 174.132.127.162

Ucweb handler
front query : mobile.etisalat.com.eg
http proxy or host : 113.107.72.79

كدا تقدر تستخدم البرنامج عادى جدآ و ببلاش طبعآ
ملحوظة: من أول خانة فى صفحة الهاندلر operator لازم تختار custom 1 عشان تقدر تعدل فى باقى الخانات
لازم ميكونش معاك رصيد طبعآ..
لازم تختار نقطة وصول اتصالات الإفتراضية Etisalat Wap
و بالنسبة للناس اللى بتيجى تاخد حاجتها و تخرج من غير كلام ولا سلام،بقولهم عيب كده يا جماعة بجد موضوع دا بيستفذنى جدآ لما ألاقى 1000 مشاهدة للموضوع و 200 تحميل للبرنامج و فى الأخر ألاقى تعليق ولا اتنين،يا جماعة بلاش كده ،عشان بالطريقة دى ممكن أقفل المدونة من الصبح،طالما محدش مقدر تعبى،كل اللى بطلبه منكم كلمة شكر تعبر عن اهتمامكم بالموضوع..

جاهز لأى إستفسارات..



137 تعليقات:

غير معرف يقول...

thanks ya basha

mido يقول...

ممكن لو سمحت تنزل شرح برنامج كارت لان كامل{ADSL} و يكون متواصل لأن النت بيفصل كل ساعة على الأكثر فى كل البرامج اللى فى المدونة

expenaticx يقول...

الف شكر يا باشا والى الامام دائما ...

David يقول...

انت انسان رائع شكرا كتييييييييييير ليك

بيكو المصرى يقول...

الف شكر يا كبير على البرامج الحلوه دى .
نسخه بولت ال حضرتك منزلها بتثق معايا عند الفتح
.loading
كمان فى حاجه عايز اقولك عليها كل البرامج ال هى ل pc شغاله معايا كلها على اليو اس بى موديم حتى برنامج freevpn شغال معايا بفضل الله لما شغلت برنامج تغيير ال اى بى شبك معايا على سرفر الولايات المتحده.
بس ال مضايقنى بجد الموقع دا مش بيفتح معايا http://www.gamezer.com/billiards
لما بدخل بلاقى الرومات غير متاحه مع ان برصيد بيشتغل زى الفل.
بما ان راجل بتعرف فى البرمجه وكدا عندى اقتراح يعنى لو تقدر تشبك ال بى سى عن طريق الموبايل بس ببرنامج الاوبرا ال مع الموبايل يعنى (يا رب تفهمنى)ممكن يشتغل ان شاء الله وانا شاكر ليك جدا ومقدر مجهودك ويا متزعلش نفسك بالنسبه لل 200واحد ال محطوش كلمه شكر (مليون شكر بالنيابه عنهم).
معلش انا طولت عليك يا ريت تشوفلى حلى فى مشكلتى دى..!!!

Ahmed يقول...

والله انت انسان عبقرى ربناه يذيدك من علمه

غير معرف يقول...

يا باشا نحن في ليبيا مستفيدين منك والله في حتة الكمبوتر بس مش عارف ازبط الموبايل يا جدع

احنا عندنا البروكسي الامن تقدر تشبك منه
يعني اي حاجة https تفتح عادي فانا باستخدم اوبرا موبايل والا متصفح الموبايل وادخل على موقع بروكسي و منه ادخل على المواقع بس عملية متعبة
فانا ارجو انك تشوف لنا حل مع النمبز والاي بودي وابرا ميني و تكون كسبت فينا تواب
احنا الجيجا في الموبايل حتكلف يعني 180 دولار يعني شوف كم بالجنيه المصري ؟ بالذمة مش دا الاستغلال الصحيح ؟

غير معرف يقول...

مشكووووووووووووووووووووووووووووور جدا جدا جدا بس يا ريت يا جماعة الروابط تكون مجا ابلود او 4شاريد علشان الميديا فير بتعلق كتير وعند ناس كتير وشكرا جزيلا

غير معرف يقول...

والله انت راجل سكره ده انت لو قفلتها هنتشرد ياجدع هههه

David يقول...

ليه مش شغالين معايا؟؟؟ عملت كل حاجة صح
نوع موبايلي 5130 شكرا ليك

غير معرف يقول...

والله يابني انا بتابعك كل يوم

وان شاء الله

بس يومين ارجع من السفر

وهتلاقيني بساعدك في حاجات كتيره ان شاء الله

غير معرف يقول...

شكرا جدا انت انسان عبقري و تفكيرك رائع بس أنا عندي مشكله أنا جهازي nokia 3120c ده جيل تاني و أنا مش بقدر اختار etisalat wap بيبقى etisalat internet
أعمل ايه؟
أحمد

غير معرف يقول...

الف شكر يا كبير وجارى التجربة

Unknown يقول...

الف شكر .................مجهود اكثر من رائع
بجد انت جامد..............
بس سؤال اشمعن اتصالات اللى مخروقة كده مش الشبكات التانية؟؟؟

غير معرف يقول...

شكرا ليك بس زي ما أنا قلت سابقا تليفوني جيل تاني زي nokia 3110‎ و مش بيقدر يختار نقطه etisalat wap الا لمتصفح العده فياريت لو حضرتك تقولنا طريقه يشتغل بيها البرامج ع الاجهزه دي

غير معرف يقول...

الف شكر يابرنس علي المجهود الرائع ده ,,انا نزلت
bolt
والبرنامج اشتغل الحمد لله لكن اللغة العربية مش بتظهر !!!! ايه الحل

غير معرف يقول...

الف شكر ليك على مجهودك الرهيب دة والمدونة الرائعة دى
وانت احسن من ناس كتير كتبوا الموضوعات دى فى منتدايتهم بس قفلوها وعملوها باشتراكات وفلوس
ربنا يكرمك ويوفقك

غير معرف يقول...

يا كينج الميج والا بادي شغالين زي الفل بس البرنامج بتاع بولت والبراوسر التاني دة مش شغالين ارجو منك التوضيح ولك جزيل الشكر

Unknown يقول...

شكراا وفى تقدم انشاء الله

أحمد يقول...

شككككككككككررررررررررررراااااااااا ياريس إيه الحاجات الجامده دى

Eslam Hamouda يقول...

تسلم ايدك يا غالي على البرامج الروعة دي
وكله شغال وتمام الحمد لله , جزاك الله الف خير !
وعايزين من ده كتيير !!!

غير معرف يقول...

ياريت حضرتك تقولنا أزاي نشغلهم على اجهزه نوكيا 3120c ,3110‎ ,5130‎ و غيرهم اللي بنفس السوفت عشان أنا من ساعه ما نزلتهم و هاتجنن عشان أشغلهم و شكرا مقدما ، و أنا مستني حضرتك تجيب لنا البرنامج اللي بيعمل كارت لا
ن كامل للجهاز بأي برنامج من برامج المدونة.
أخوك أحمد

السباعى يقول...

السلام عليكم ورحمة الله

كل عام وانت بخير يا عبقرى بجد كل مرة حضرتك بتثبتلى انك انسان تستاهل التقدير والاحترام وتستاهل بجد نقول عبقرى مشكور بجد على المجهود الجامد اللى بتعملة ....
انا ليا استفسار بخصوص برنامجCPROXY
انا اشتغلت بيه شوية وفتح معايا نت فرى وسرعته كويسه جدا وبعد كدا البرنامج قالى رصيدك خلص فاياريت لو تشوفلنا ليه كراك يفتح على طول واكون شاكر لحضرتك جدا
اخوك محمد السباعى
السلام عليكم ورحمة الله

David يقول...

برنامج بروكسي كاب بيعمل كدة بس محتاج شرح من حضرتك ويبقا كدة عندنا كارت لان كامل :D

غير معرف يقول...

ياسلام سلم بلوشى خلا اتصالات تتالم
ياريت لوفى برنامج يشغل اقنوات الفضائيه على الموببيل

غير معرف يقول...

Momkn l Proxy Bta3 prnamg Bolt Lw sm7tm 3chan l Proxy da msh sh4al 3ndy !!!

We Big Thx ya Pompo 3la mghodatk de

ميمي يقول...

بجد انت اكتر من رائع ومواضيعك جامده جدي تسلموووووووووو

غير معرف يقول...

الف الف الف شكر ليك علي مجهوداتك الرائعه والله منغيرك نتشرد انتا راجل عبقري ربنا يخليك لينا وعايز اقولك حاجه اخيره انا بحبك لانك بجد اسعدتني ببرامج الي ملهاش حل دي مرسي كتير

Helal يقول...

السلام عليكم
أنا بجد والله محروج جدا من حضرتك ومش عارف أقول ايه
أنا تقريبا أول مرة أكتب تعليق بس بصراحة أنا استفدت كثير والله من البرامج الرائعة بتاعت حضرتك
شغلت كل اوبرا ميني ومج33 ويوسي وب وكله تماااام وجزاك الله خيرا
بس والله ألف ألف شكر ولو في حاجة أكثر من كدة نقدر نعملها....
بس ياريت حضرتك تنبه علي ان برامج المدونة تستخدم لأغراض شريفة لاني والله مش راضي أقول لأصحابي عليها عشان خايف والله لحسن اشيل ذنبهم....
كان لي بس بعد اذن حضرتك طلبين
1‏. برنامج نيم بظ مش شغال عندي خالص وبيهنك الجهاز والبرنامج ده أنا محتاجه ضروري لأنه البرنامج الوحيد اللي ممكن من خلاله تكلم الاوف لاين وممكن تبعث به ملفات وأنا محتاجه ....
لو حضرتك تشوف نسخة ثانية منه غير اللي موجودة يبقي جزاك الله خيرا
وألف ألف شكر وتقدير وأنا من زمان نفسي أكتب تعليقات بس مش عارف أسجل في المدونة
وشكرا

Helal يقول...

معلش نسيت والطلب الثاني هو البرامج اللي بتدخل علي النت ع الكمبيوتر شغلتها عند ناس كثير بايدي ومش راضية تشتغل عندي خالص ونزلت نسخة ويندوز جديدة مفيش فايدة مش عارف ايه المشكلة مع العلم ان أنا ما وصلتش نت قبل كدة علي جهازي هل ممكن يكون في حاجة في اعدادات الكمبيوتر نفسه
وشكرا جزيلا

Helal

غير معرف يقول...

بجد تسلم ايديك يا ريس

ده انتا زعيم وناصر الغلابة

غير معرف يقول...

بجد مجهود تستحق الشكر عليه ربنا يقويك والي الامام

غير معرف يقول...

Ana 3andy moshkela ana ma3aya mobile 3110c mafhosh etisalat wap we kaman mafesh ay tare2ah a6yar beh proxy so I need help

غير معرف يقول...

shokran gedan ya rayess 3al mawade3 el raheeba de walahi maghodak da msh byde3 3l fady w alf shokr 3l mawade3 el mfish zayha de :)

احمد اليمنى يقول...

1000000000000000000 شكر ليك على اضافاتك الاكثر من رائعه وياريت ماتبقاش تطول الغيبه كده احسن وحشتنا اليومين دول
طلب صغير كده معلش استحملنا بقى
ياريت برنامج من اللى بيعملوكارت لان للجهاز اصل اللى فى المدوه ماشتغلوش عند ناس كتير وشكرا لاضفتك الرائعه

غير معرف يقول...

انا ساعات بعمل كده بس من غير قصد انا عايز اكون من اعضاء المدونه بس مش عارف اسجل ازاى و الف شكر على كل موضوعاتك المتميزه بجد مش مجمله

غير معرف يقول...

انا عندي علي الموبيل opera mini 5 ‎ اللي بيشغل نت ببلاش بس عندي مشكلة واحدة انه بميعلمش دونلود لاكتر من ٢٠٠ ك اعمل ايه ويريت تفهمني اظبط البرامج دي علي موبيلي انا معيا 3110‎ ‎ كلاسيك وده الرابط بتاع البرنامج
www.mediafire.com/?8e9lnnrode0522e

muhammed ahmed يقول...

thnx bl 3abeeeet ya kber

غير معرف يقول...

يا مان انا جيل تانى وموبايلى 6630 ومش عايز يكتب اى حرف فى صفحة الهاندلر لاى برنامج ممك تشوفلى حل مشكور مقدما

غير معرف يقول...

والله شكرا ليك بجد بجد انا استفدت وجربت وحملت وشغلت وعشت مع النت بفضل جهدك الجامد ده شكرا ليك يا باشا

غير معرف يقول...

شكراااااااااا

Unknown يقول...

Argoko 7ad yorod besor3a ana 3awez ash6al el net 3andy 3110c

vipattack@yahoo.com يقول...

ممكن ايميلك يا باشا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing walahy bs 3awzen proxy lel web el 3ady 3ashan el faceboooooooook

Unknown يقول...

e-mail: samoray3b@yahoo.com

غير معرف يقول...

يا باشا انت الكبير بتاعنا كلنا
ومتشكرين علي المجهود اللي انت عامله

غير معرف يقول...

شكرا جزيلا علي الموضوع الجميل ده

غير معرف يقول...

شكرا يانجم النجوم ودايما في جديد

غير معرف يقول...

شكرا يا نجم

Unknown يقول...

اخبارك ايه يا باشا والله انا عندى جهاز 6120c ونزلت البارمج دى وهيا شغاله بس اليوتيوب مش شغال خالص على البولت وانا مش عارف ده من عندى والا البرنامج ناقص حاجه ياريتن تفدنى عشان انا بسسب اليويتوب الى مش شغال عيرت السوفت بتاع العده وبرضو مش عايز يشتغل ارجو الافاده مع انى عضو مقدر لهذا العطاء فى المدوه وشكراا ليك يا باشا وكل سنه وانتا طيب

غير معرف يقول...

ممكن يا هندسه برنامج ياهو يشاغل مع الترا سيرف وهوت ميل وشكرا

غير معرف يقول...

Alf shokr ya brens

غير معرف يقول...

والله انت راجل بوب !!!! شكرا ياباشا على تعبك

غير معرف يقول...

الف شكرا يا باشا على المجهود الرائع انت فعلا انسان محترم ومبتخدش مقابل مادي على المجهود بتاعك زي الناس اللي ما يتسمو في المنتدى اياه اللي قلبوها اشتراكات وفلوس

Unknown يقول...

ياؤيت ترد عليا بخصوص برنامج البولت الى مكش بيشغل اليو تيوب موبايلى 6120cوشكراا

غير معرف يقول...

قشطه ياباشا

غير معرف يقول...

الله عليييييييييك يحبيبنا والله تسلم ايدك ويخليك لنا

غير معرف يقول...

شكرا ليك جدا يا مااااااااااااااان على المجهود الفوق فظيع

غير معرف يقول...

بصراحه مش عارف اشكرك يا ريس ازاي

غير معرف يقول...

شكرا شكرا

غير معرف يقول...

تشكر 100 شكارة

غير معرف يقول...

انت برنس من يومك يا مان والله لو قعدت اقول طول الليل والنهار مش هاقدر اقول اي كلام يوفي اللي انت بتعمله معانا ربنا يخليك للشباب

غير معرف يقول...

لك كل الشكر والتقدير

iMoustafa يقول...

شكرا جزيلا لك ^_^

غير معرف يقول...

keep working forward......

غير معرف يقول...

سته تريليون شكرا

غير معرف يقول...

إيه الحاجات الجامده دي

غير معرف يقول...

مشكووووووووووووووور يا باشا والله يجازيك كل خير على تعبك والله انا اتكسفت من نفسي جدا علشان حملت قبل كدا من عندك و مسبتش تعليق أنا آسف مدونتك دى من اجمل البلوجات الى شفتها و إلى الامام دائما
على بابا

عمر حلمي يقول...

شكراااااااااا جزيلا

غير معرف يقول...

لا بصراحه هى كلمه واحده بس
الكلام والشكر فيك قليل عليك
انا طالب منك خدمه سمعت ان فى برنامج زى الشات كده بس شات صوتى ده صحيح لو فى قولى اسمه ايه
معلش هتعبك

غير معرف يقول...

شكرا ع الاخر بس يا ريت تلاقي مشكله عندي في الياهو شغال ع الجوةندو ومش بيفتح الا مره باتلعافيهة وبيفصل كتير باليو اس بي مودم
بتمني انك ترد ومتشكرين يا برنس البرانيس
nasronly@yahoo.com

غير معرف يقول...

انا عندى استفسار بسيط
هو اللى سيادتك بتعمله ده مش يعتبر سرقة
ولاايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

شكرا جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لكن هل البرامج دي تمشى جيل تانى واخبار الجيل التانى معاكو ايه انا معايا7610 نفسي اشغل نمبز ومج ونت مجانى زيكو اتمنى حد يرد عليا
saydat_elkasr2000@yahoo.com

غير معرف يقول...

شكرااااااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

بصراحة انت عما لين شغل جامد
وعوزين برنامج يحمل بسرعة اكتر من 50

Mounir يقول...

يا معلم يا معلم يا معلم يا معللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللم
انته كبير اوى ودماغاك دى متكلفه صح
بجد الف الف الف الف الف دشليوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون شكرا
اولا عشان انته مش بتبخالو علينا باى فكره جديده ممكن اى حد يقول انا مالى ماستخدمها لوحدى عشان متتكشفش ثانيا عشان كل البرامج الى بشوفها هنا كلها شغاله مش كلام عشان تريح الزبون وخلاص

غير معرف يقول...

شكرااااااااااا يا ريس

غير معرف يقول...

ENTA GAMEEEEEEEEEEED

غير معرف يقول...

مرسى

غير معرف يقول...

تمام يا كبير ربنا يحميك

Unknown يقول...

جربو هذه الاعدادات لان الاعدادات السابقه لم تنفع ل ebuddy ‏
Frontquery : mobile.etisalat.com.eg
Http proxy server : h-connector.ebuddy.com
Accespoint : etisalat mms or wap only

temosangle@yahoo.com يقول...

اولا شكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ثانياانت ليه بتعد مش بتقرى الردود لان فى اسئلة كتير المفروض ترد عليعها والله انا عندى اسئلة كتير بس ملوش لزمة السؤال عشان كده كده مش هيتجاوب انت جامد وعشان تفضل كده لالزم تتعب اكتر من الاول فكلما زادت الموهبة ازدادت معها المسؤلية

غير معرف يقول...

مليون شكر يا ريسنا

omar يقول...

انا كنت عاوز اشكرك بس كنت عاوز اعرف البرامج دي انزلها بأي طريقة ع الموبايل

ينفع انزلهم ع كارت الميموري عادي بريدر ولا لازم كابل ولا بلوتوث ولا ايه شكرا

غير معرف يقول...

رائع رائع رائع والله

Ahmed R. Nayel يقول...

تسلم ع االحجات اللى زى الفل دى يا بوب
والله مش عراف اقولكم ايه يا بتوع المدونه
كلكم زوق والله
وانتوا فعلا احلى مدونه
وليكم منى هديه انتظروها قريبا

غير معرف يقول...

الف شكر

غير معرف يقول...

والله فنان مشكور وانا رديت اهوه عشان متزعلش

غير معرف يقول...

انا نزلت البرنامج علي موبايل 5130xpress Misic

وكل مافتح الايبدي يقولي connection failed

ارجو الرد السريع

غير معرف يقول...

شكرااااااااااااااااا ياكبييييييييييييير

غير معرف يقول...

شكرا

غير معرف يقول...

انا متشكرا جدا لحضرتك بس نصيحة من أخ طالما بتعمل خير مدورش على شكر من حد 0لأن اللي بيشكر ك من نفسه انسان عنده ذوق ومقدر تعبك أما اللي بياخد ويجري فدا طبع مهما قلت مش هيتعدل 0وبرضه انا بكرر رجائي لأن مش عارف طريقة التحميل بيفتح صفحة أنا مش عارف فيها حاجة فلوتكرمت إكتب موضوع للناس اللي فهمها زيي على قدها تعرفهم ازاي يحملوا دول اللي لوشكروك هيبقا من قلبهم لأنك بالنسبة لنا حاجة كبيرة

غير معرف يقول...

مدونتك تحفة وكنز حقيقي شكرا جزيلا

غير معرف يقول...

ربنا يباركلك ويوفقك امين يارب ومتشكرين جدا على الحجات الحلوة دي

غير معرف يقول...

شكرا يا باشا

غير معرف يقول...

شكرا يا باشا

غير معرف يقول...

انا متشكر جدا على مجهودكم دة واتمنى منك الاستمرار فى التقدم دائما

غير معرف يقول...

يا جماعة أنا عندى البرنامد مش عاوز يشتغل انا عملت كل المطلوب يا ريت لو فى نسخة تانية مع ملف prov يكون فلا خالص

غير معرف يقول...

شكرا بجد وربنا يوفقك

غير معرف يقول...

انا اديني كتبت تعليق إعجاب بكل اصحاب وأصدقاء المدونة علي الرغم من اني مش مستفيد لاني لسه مبتدأ وكمان مش بعرف انزل البرامج دي وإن نزلتها مش بعرف اضبطها _أرجو المساعده_وكمان عايز أعرف أحمل البرامج دي من ع الأوبرا ميني ازاي_وبالنسبه للأخوه اللي بياخدوا المصلحه ويمشوا .أنا بشكر مستر بلوشي و مساعديه بالنيابه عنهم و1000000000شكر

غير معرف يقول...

Basha Mfesh Wla Prnamg Esht3'l M3aia

غير معرف يقول...

thanks

karimsalahmasry يقول...

كتشكر جدا بس انا عملت كدة فى bolt ولكن مطول اوى ولسة مشتغلش هل هو كدة ولا اية وشكرا ليك تجد

غير معرف يقول...

الف شكر يا جينيس و بالتوفيق

غير معرف يقول...

السلام عليكم_ ألف الف شكر يا استاذنا الكبير على مجهودك_ انا لم اجرب البرامج بعد_ لكن حبيت اقدم شكري مقدما _ جزاك الله خيرأ
الشركات دي بتسرقنا وبتمص دمنا_ وللعلم_ اسعار الانترنت موبايل في مص_ر هي عل الأقل 5 أضعاف الاسعار العالمية_ والحكومة بالواسطة بتدي الشركات دي دعم على حساب ترخيص الاسعار للعملا _ لكن ولاد الأ _ _بيسرقونا وبيزودوا علينا_ سرقة مرتين مره في فلوس الضراءب الي بندفعها للحكومة ومرة في الاسعار العالية للنت_ جزاك الله خيرا

يحيى اشرف يقول...

السلام عليكم انا الموبايل بتاعى 7210 سوبر نوفى مش عارف اشغلو خالص ياريت حضرتك تدينى ايملك

maged يقول...

شكرآ آخى الكريم على مجهودك الفائق والمثير

والبرامج مش شغاله معايا على جهازى 6260 سليد نوكيا

وجزاك الله خير على مجهودك

وانا بعتذر لانى لم ارد عليك كثيرآآ فى مواضيعك

واوعدك انى ههتم بالردود

وشكرى لباقى الاخوة فى المدونة

غير معرف يقول...

MR BLOOSHI الايبدى مش شغال معايا خالص بكل الطرق اللى فى المدونة شوفلى طريقة من فضلك موبايلى n73

غير معرف يقول...

الف شكر يا كبييييييييييييييييييييييييييير

غير معرف يقول...

مرسييييييييي جدا ليك انت عسل جدااااااا

غير معرف يقول...

عبقرى عبقرى المصريين فوق الجميع

غير معرف يقول...

يعينى عليك يابرنس

غير معرف يقول...

انا موبايلى 7610 ومش شغاله

غير معرف يقول...

شكرا

غير معرف يقول...

مشكوور يا ريس بس الاوبرا كل ام بافتحه بيفتح webpage وboltمو رلضى يحمل security reasons

غير معرف يقول...

جااااااااااامد

غير معرف يقول...

مشكووووور

http://bloooshi.blogspot.com/2010/09/boltucwebmig33ebuddy.html يقول...

انت مزعل نفسك على اية انت عبارة عن فنان موهوب

غير معرف يقول...

دى مصيبه تقيله قوى دى
تقفل المدونه
وندخل نت ازاى احنا بعد كده
لا بجد تسلم ايدك ياكبير وربنا يخليك لينا

غير معرف يقول...

اسطورررررررررررره

غير معرف يقول...

صديقي ممكن اعدادات برنامج bolt لاصحاب المغرب

غير معرف يقول...

ممكن يا اصدقاء اعدادات برنامج blot handler لدولة المغرب

غير معرف يقول...

والله انت برنس برنــــــــــــــــــــــــس
شكرا يا مان

مصطفي احمد يقول...

هههههههههههه
لا يابرنس تقفل المدونه ليه
دا احنا من غيرك ولاحاجه
وناقصنا 100مليون حاجه
الف مليون شكر ياكبير

غير معرف يقول...

ربنا يخليك للمصرين ويارب يباركلك في دماغك وربنا يحفظلك دماغك من الحسد والعين

غير معرف يقول...

goooooooooooooood man

غير معرف يقول...

ميرسى كتير بس انا عندى استفسر بيقولى هذا التطبيق من مصدر غير موثوق من مع العلم انى موبايلى نوكياx3

غير معرف يقول...

شكرا يا برنس على المجهود بس مفيش اى اعدادات راضيه تشتغل على موبايلى

غير معرف يقول...

انا عندى بعمل كل الى مكتوب و بيفضل يحمل و مش بيشتغل
انا عامل الاوبرا ببلاش ممكن يكون لية تأثير علية ؟؟
و مشكوور كتييير

غير معرف يقول...

مشكوووووووووووووووووور يا غالى

غير معرف يقول...

el pro m4 48al

غير معرف يقول...

أنا فوني 6120 وكل ما أنزل برنامج يقف عند التثبيت ولما واحد أشتغل كان عايز نقطة وصول وبروكسي والفون مفهوش ضبط لنقطة وصول جديده يعني مفهوش ضبط يدوي أعمل إ? ياريت رد ومشكور

غير معرف يقول...

و بالنسبة للناس اللى بتيجى تاخد حاجتها و تخرج من غير كلام ولا سلام،بقولهم عيب كده يا جماعة بجد موضوع دا بيستفذنى جدآ لما ألاقى 1000 مشاهدة للموضوع و 200 تحميل للبرنامج و فى الأخر ألاقى تعليق ولا اتنين،يا جماعة بلاش كده ،عشان بالطريقة دى ممكن أقفل المدونة من الصبح،طالما محدش مقدر تعبى،كل اللى بطلبه منكم كلمة شكر تعبر عن اهتمامكم بالموضوع..

حتى انا لو ما حملتش يا معلم ربنا يكون فى عونك

غير معرف يقول...

شكرا لتعبك معانا ومستنين المزيد

غير معرف يقول...

شكرا يا كبير

غير معرف يقول...

thaaaaaaaaaaaanks

غير معرف يقول...

مرحبا الله يعطيك العافية بس وين البرامج