عفوا يجب عليك الاشتراك بصفحتنا على الفيسبوك أولا

17
UcWeb 7.2 كامل معدل لإتصالات+ ملف إعدادت للجيل الأول S40..

السلام عليكم
النهارده جايبلكم برنامج من أشهر متصفحات الإنترنت UcWeb
و كمان أخر نسخة 7.2 و متعدلة جاهزة مش محتاجة أى من إعدادت الهاندلر..
و المفاجأة النهاردة لمستخدمى Nokia s40 اللى مش بتدعم التعديل فى نقط الوصول
عملتلهم نقطة وصول جاهزة للبرنامج عشان يقدروا يشغلوه بسهولة
نيجى بقى لطريقة تشغيل البرنامج

  1. بالنسبة لأصحاب الجيل الأول S40 : حمل ملف الإعدادات دا من هنا و أفتحه و أختاره إفتراضى و شغل البرنامج عادى..
  2. بالنسبة لأصحاب جيل تانى و تالت : هتعمل نقطة وصول جديدة بالإعدادت دى و تختارها عند تشغيل البرنامج..
Proxy : torproxy.net
Port : 80
ودى صورة البرنامج بعد التشغيل





كده مش فاضل غير تحميل البرنامج
إهداء للغالى samoray3b
أى خدمة يا جميل..

17 تعليقات:

غير معرف يقول...

جاااااااااااامد اوى يامان البرنامج وشكرا لاهتمامك باصحاب التليفونات الى من نوع s40 بس ياريت يبقى فى جديد لليو اس بى مودم علشان نكون اجمد واجمد تحياتى ليك وللمدونه الجامده
هيما

غير معرف يقول...

مش شغال يا بوب .....كل ما ادخل موقع في enter url ‎‏ يقولي نفس الكلام اللي مكتوب تحته ده اللي هو reset or close windows‏ مدير الاتصال مش بيعد ....موبايلي n70

Admin يقول...

النسخة مش هتشتغل لان الفرونت كويرى بتاعها معلومة لماليزيا مش مصر

غير معرف يقول...

شكررررررررررررررررررررررررررررررررررا يا كبير انا مش عارف من غيرك كنا هنعمل ايه دي اجمد مدونه شفتهافي حياتي واول حاجه بعملها لما بفتح نت بدخل عليهاthnkxxxxxxxxxxxxxxxxxx

samoray3b يقول...

الف الف الف شكر يا كبير انا مش قادر اوصفلك مدي سعادتي بكلامك ده وسام شرف بالنسبة لي والله انا فرحان مش عشان البرنامج عشان بس الكلمتين دول الف شكر يا كبير

غير معرف يقول...

Good ya man

samoray3b يقول...

انا عارف اني تعبك معاي بس ارجوك قولي ازاي افتحه انا كل ما افتحه يقولي format not support ‎ معلش بقي استحملني

غير معرف يقول...

من فضلك ياباشا عاوزين برامج 6600نت مجانا من فضلك ضروري ولك جزيل الشكر...

غير معرف يقول...

الف شكر يا كبير و في انتظار المزيد بس انا ليا سؤال هو البرامج دي بتشتغل علي i-phone ‎3gs‏ ولا لأ

غير معرف يقول...

lma bdous save ytla3 "Only 70 sets are allowed,settings discarded".

samoray3b يقول...

انا قصدي علي ملف prov مبيفتحش عندي خالص انا موبيلي 3110 ده s40 صح؟

غير معرف يقول...

لاسف مش شغال connection time out عموما شكرا عالمجهود

Mohamed يقول...

للأسف مش شغال

غير معرف يقول...

انا عملت كل الشرح تمام بس مش شغال للاسف

غير معرف يقول...

انا موبايلى 5130 اكسبرس ميوزيك ومش شغال عندى

ahmed يقول...

لاسف مش شغال connection time out عموما شكرا عالمجهود

ahmed يقول...

بس انا نفسى برنامج يشتغل لنوكيا c1-01
بس للأسف مش لاقى برنامج يشتغل